arad-trasa-ideala.jpg In aceasta configuratie, circuitul are aproximativ 900 de metri lungime, 9 viraje si este mai degraba unul de indemanare decat de viteza.
Notele de mai jos se refera la Alfa 156 cu motor 1.9 JTD si cutie manuala in 5 trepte, in regim 4000-5000 rpm.

STARTUL se face lansat, nu de pe loc. Ai un tur de incalzire, iesi din virajul 9 cu talpa la fund si intri in primul tur cronometrat in treapta 3 la aprox 4000 de ture

Viraj 1: ac de par cu raza variabila, incepe larg dar se strange pe final, greu de nimerit apexul. Se franeaza puternic si tarziu pe intrare, cu schimbare in jos in 2 si (daca reusesti) in 1 chiar inainte de apex. Daca reusesti sa bagi 1 vei avea 3500 de ture in apex. Daca il iei cu 2 vei avea aprox 2000 si pe iesire vei pierde timp pt ca esti sub 3000 cand o pui la fund

Intrarea in virajul 2Viraj 2: sicana larga, se intra cu 2, din frana de motor, daca ai iesit foarte bine din virajul 1 tre sa atingi putin frana. Se franeaza devreme si se ia primul apex al sicanei cu pedala la fund. La iesire ajungi sa pui 3.

Viraj 3: Frana puternica tarziu, cu retrogradare in 2 cu acceleratia la fund

Iesirea din virajul 4Viraj 4: Frana slaba in 2, in apex blana, f important pe iesire sa folosesti toata latimea pistei ca sa ajungi sa bagi 3 inainte de virajul 5

Virajele 5,6 si 7 se pot uni si lua in 3, fara frana, cu dozaj din acceleratie si corecturi din volan

Viraj 8: Sicana stransa, franare puternica dar tarzie (cam in primul apex), necesita atentie la retrogradarea in 2 datorita dalelor de pe margine.
Intrare in virajul 8In virajul 8, dupa primul apexIn virajul 8, atacul celui de-al doilea apexVirajul 8, al doilea apexIesirea din vijaul 8, aproximativ punctul cuplarii treptei 3
Acceleratia la fund pe retrogradare, apexul al doilea cu blana full ca sa poti pune 3 inaintea

apexului Virajului 9. Iesire cu 3 cu pedala la fund.

On board: