Alfa Romeo G1 a fost primul design cu totul nou al Alfa Romeo, dupa brand-ul ALFA. Giuseppe Merosi, in timpul unei actiuni legale contra lui Nicola Romeo referitoare la conditiile de preluare a companiei, a proiectat acasa desenele pentru transformarea lui 24 HP (de dinainte de razboi) in 20/30 ES si noua luxoasa G1. Sasiul era mai lung si mai rigid decat la 40-60 HP din 1914, si masina tintea piata auto a modelelor Rolls-Royce. Cel mai mare element al acestei masini era noul motor de 6.3 L, 6 cilindrii in linie, care producea 70 CP (2100 rpm) si un cuplu de 293 Nm (1100 rpm). Cu 70 CP masina a atins viteza maxima de 138 Km/h. Modelul G1 a fost folosit si in cursele auto si a castigat la clasa sa la Coppa de Garda. Preturile la petrol erau in crestere si era greu de vandut o masina cu un asemenea motor, astfel productia totala s-a limitat la 52 de exemplare. In momentul de fata, o singura astfel de masina exista in Noua Zeelanda, la importatorul marcii Alfa, Ateco Automotive.

Alfa Romeo G1

Motorul de G1

Desi a fost planuita ca succesor al lui G1, Alfa Romeo G2, o versiune inbunatatita, nu a fost niciodata produsa datorita esecului comercial al lui G1, care nu a reusit sa isi gaseasca nici un proprietar italian, toate cele 50 de automobile G1 fiind exportate in Australia (celelalte 2 au fost prototipuri).