Anvelope

Atelier reparatii injectoare

Se discuta despre motoare, service, modificari, intrebari, tutoriale.

Atelier reparatii injectoare

Mesajde Rares » Vin Apr 15, 2011 10:44 am

Daca tot m-a provocat Nelu la o destainuire, va prezint pe scurt seviciile oferite de o firma din Ungaria, care se ocupa cu reparatiile de injectoare auto.
Pentru cei care stiu ungureste gasiti mai multe detalii legate de locatia exacta aici: http://www.freeweb.hu/uhrindiesel/contact.html.

Dupa cum spuneam in topicul lui Mani, am ajuns la respectivul atelier acum cca 3 luni, dupa ce unui prieten de-al meu au reusit sa-i buleasca la Oradea, inca un injector de pe Fordul adus recent din Germania. El avea o problema cu un singur injector, iar cei de la noi au reusit sa-i mai strice unul si un cap de la al treilea…

Ne-am facut o programare, ne-am luat cele 4 injectoare cu noi si am plecat la unguri.
Nu mai trebuie sa mentionez ca la astia nu mai trebuie sa stai 30 de minute la 8 AM pana isi beau cafeaua, sa nu isi gasesc nu stiu ce scule… totul merge struna.

Am dat injectoarele omului, iar el ne-a explicat:

-in primul rand se testeaza fiecare injector in parte montandu-l pe un aparat special. Aparatul ii face cateva zeci de teste mecanice, iar daca la unul da FAIL atunci inseama ca are un bai... Pret test 4000 FT/buc + TVA 25%
-daca injectorul trece testul inseamna ca din punct de vedere mecanic este ok
- daca e problema de cod si trebuie recodat nu i se face altceva decat sa i se atribuie un cod nou, cod care trebuie utilizat de mecanic atunci cand il monteaza pe masina. Codul costa 8000 FT/ buc + TVA

Problemele pe care le poate avea un injector a zis ca sunt:
-e infundat cu pilitura de fier care provine de la rulmentii pompei de combustibil, caz in care trebuie schimbata pompa, curatat rezervorul si conductele. In caz contrar la prima cheie, ajunge iar jegul in injector si trebuie refacuta operatiunea.
-Trebuie desfacut pentru ca are probleme mecanice (la care nu ma pricep) iar asta poate sa coste inca maxim 28.000 de FT/buc + TVA , daca schimba tot in el, sau ma rog ceea ce se poate schimba la un injector.

In cazul in care aveti o firma in Ro atunci se poate plati fara tva sau va intelegeti la fata locului.
Ofera garantie pentru lucrare, dar in cazul in care injectorul se strica din nou din cauze legate de impuritatile din motorina, garantia zboara…
Pot sa zic ca de atunci incoace Fordul merge super, deci functioneaza treaba.
Daca aveti probleme cu maghiara dati un telefon si va programez eu. 0742.013.896

PS: puteti merge cu masina la o diagnoza (3000-5000 de FT in functie de motorizare), dar daca injectoarele necesita reparatii ei nu le demonteaza de pe masina. Asa incat, pentru reperatie efectiva trebuie sa le trimiteti in cutie si aveti grija la numerotarea lor pentru ca injectoarele nu sunt in ordine montate de la 1 la 4 pe cilindru.
Avatar utilizator
Rares
Membru legitimat
 
Mesaje: 246
Membru din: Vin Sep 26, 2008 12:42 pm
Locatie: Oradea
Marca: Alfa Romeo
Model: 147 & 156
Motorizare: 1.6 1.9
Fabricat: 2003 & 2004
Nr. de inmatriculare: BH 28/82 WEE

Re: Atelier reparatii injectoare

Mesajde graffi80 » Vin Apr 15, 2011 10:04 pm

Si la Cluj este o firma care face acelasi lucru ... preturi nu cunosc pt ca multumita celui de sus n-am mai fost pe la ei de vreo 3 ani ....

Si daca tot venii vorba de injectoare vreau sa le fac un tratament preventiv si nu sunt hotarat la ce marca de aditiv sa apelez , am inteles ca marca SONAX ar fi foarte buna ... ce ziceti ?
Graffi80 - "Every time I see an Alfa Romeo, I tip my hat", Henry Ford
"Alfa`s don`t break down...they stop to be admired" :D
Avatar utilizator
graffi80
Membru legitimat
 
Mesaje: 886
Membru din: Mar Iun 30, 2009 6:41 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 75 & 156
Motorizare: 2.0 1.9
Fabricat: 1986 & 2004
Nr. de inmatriculare: CJ-75/35-GTA

Re: Atelier reparatii injectoare

Mesajde Rares » Lun Apr 18, 2011 10:00 am

Eu zic ca nu ai ce sa ii faci preventiv. Daca calitatea carburantului este buna, filtrul este ok si pompa la fel, nu ar trebui sa ai probleme cu injectoarele. Depinde acuma si de gradul lor de uzura fizica. Nu-i tot una daca ai 150k sau 600k....
Avatar utilizator
Rares
Membru legitimat
 
Mesaje: 246
Membru din: Vin Sep 26, 2008 12:42 pm
Locatie: Oradea
Marca: Alfa Romeo
Model: 147 & 156
Motorizare: 1.6 1.9
Fabricat: 2003 & 2004
Nr. de inmatriculare: BH 28/82 WEE

Re: Atelier reparatii injectoare

Mesajde GhMihai » Dum Iul 17, 2011 12:22 pm

Nici eu nu sunt de acord cu tratamentul cu aditivi. Din contra, am inteles ca aditivii dauneaza injectoarelor.
In general, atunci cand se defecteaza un injector, daunele sunt permanente (adica se macina efectiv din metal) si nu se poate decat o rectificare sau schimb de componente.

Dar atata timp cat motorul merge in parametrii normali, nu trebuie sa faci nimic preventiv injectoarelor. Pune doar motorina de calitate (de la statii peco cunoscute) si schimba filtrul de motorina cat mai des si foloseste filtre originale (de la reprezentanta).

Eu am patit-o acum un an si dupa ce le-am reparat am mers numai pe motorina de la OMV si filtre originale si am avut probleme de atunci. Bine, conteaza si unde le repari, pentru ca, asa cum a scris si Rares, sunt foarte multi tepari care preting ca repara injectoare. Eu am apelat la un service din Buzau, Endor Diesel, foarte profesionisti, si pe care ii si recomand. Au si site: http://www.endordiesel.ro si gasiti acolo datele de contact.

Mult succes!
GhMihai
Reverse
 
Mesaje: 1
Membru din: Dum Iul 17, 2011 11:49 am
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 1.9 JTD
Fabricat: 2004

Re: Atelier reparatii injectoare

Mesajde treger_felix » Joi Iul 28, 2011 6:59 am

Aditivul de curatare al injectoarelor nu strica atata timp cat este unul de calitate care foloseste o substanta activa adecvata. Recomand Wurth, cel putin intr-un service care are masina de curatat injectoare asta se foloseste cu succes. Atentie la cantitatea de aditiv.
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL

Re: Atelier reparatii injectoare

Mesajde florinianc » Joi Iul 28, 2011 9:35 am

De la niste prieteni mecanici am inteles ca motorina de acum are destui aditivi in ea, asa ca nu are rost sa mai bagati si voi alt aditiv. Inca o chestie care am discutat-o cu amicii mei : motorina de acum are continut foarte scazut de sulf, si este mai uscata, adica nu face o ungere asa cum facea motorina mai "veche", si din aceasta cauza pompele de motorina cat si injectoarele pica mai des. O solutie buna si incercata, ar fi adaugarea de ulei 2T( 300ml la 60l) in motorina pentru a asigura o ungere mai buna a pompei si a injectoarelor. Nu dati cu pietre!!! Eu personal nu am incercat metoda, deoarece nu mai am diesel de ceva vreme ( nu mi se merita la drumurile scurte -10-15 km/zi- sa iau diesel) dar sunt de acord cu aceasta metoda. Nu recomand insa la diesel-urile cu DPF, pentru ca poate duce la efectuarea de regenerari mai dese.
Avatar utilizator
florinianc
3rd gear
 
Mesaje: 273
Membru din: Lun Dec 22, 2008 5:10 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Opel
Model: Vectra B2
Motorizare: 1,6
Fabricat: nov2001
Nr. de inmatriculare: CJ 11 VHE


Inapoi la Tehnic

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron