Anvelope

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Alfa Romeo GT se produce din anul 2004. Dupa cum ii spune si numele este un gran turismo de lux pozitionat alaturi de sportiva Brera ca succesor al Alfa Romeo 916-GTV.

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Vin Noi 06, 2009 3:33 pm

Povestea incepe prin 20.12.2008 cand am vandut passatul si am inceput sa caut o masina care sa fie mare gen A6 seria 5..Cam astea sunt masinile la care ma uitam, dupa care am zis ca sunt prea de batrani si caut ceva mai tineresc. Am cautat ceva in 2 usi si ma gandeam la un seria 3.
Din 01.01.2009 pana prin 25.07.2009 inca nu gasisem o masina care sa mi se potriveasca si tot cautand m-am impiedicat de un GT pe http://www.autovit.ro ( Nu am nici o legatura cu ei si nu fac reclama ) Si uite asa eu care ziceam ca nu ma grabesc sa-mi cumpar masina in mai putin de 2 saptamani de la data la care am gasit-o pe prima am fost pana la Arad sa vad una sa vad cum ' ma cuprinde' Din poze nu puteam sa-mi dau seama cat ii de mare.
SA II ZICEM DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE dar masina nu era chiar OK din punct de vedere estetic, nu avea numere rosii sa pot sa o duc la service si dupa acasa. Am plecat de la arad destul de dezamagit pentru ca am fost mintit (masina era varza) si chiar daca aveam o parere destul de proastra despre Alfe in general ( din cauza unui prieten Nicu care o sa apara si el aici pe forum cat de curand si care a avut 10000 de probleme cu masinuta lui Alfa Romeo 166 ) ma indragostise'l iremediabil si 3 zile mai tarziu am gasit-o pe

GAGICA MEA
Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16 valve 150HP pe care ma bate gandu sa ii urc putin ...
An fabricatie 2004-2005
km 85.000
Cat am dat pe ea ?? 7995 EURI... plus
Taxa de inmatriculare 2000 EURI :)) Io rad dar imi vine sa plang si sper sa o recuerez.
PB018401.jpg

Primul meu numar de inmatriculare a fost HD 13 SRI ( cu ajutorul sefului politiei .S.R.I. sunt initialele parintilor si am ajuns in posesia lui dupa ce am cerit 13 SIR si 13 RIS care erau date )dupa care am schimbat masina lu tata si am schimbat si numarul in AB 13 SRI. In decursul timpului adica 3 ani am fost scos din multe necazuri de numar. Cand am luat GAGICA am vrut 31 SRI dar nu am mai reusit nici cu interventii. Asa ca dupa mai multe incercari am ramas cu

AB 31 MOB


MOB Money Over Bitches
Mob definition
a. An organized gang of criminals; a crime syndicate.
b. often Mob Organized crime. Often used with the: a murder suspect with links to the Mob.






Problema zero
In masina asta dupa care toata lumea intoarce capul ma simteam oarecum rusinat. ( MA SIMT CA SI IN VITRINA asa zic cei care au pus foliile ) motiv pentru care am hotarat de pun folii pe geamuri.
Mod de rezolvare Suni si faci rezervare la firma specializata.
Timp de rezolvare 4 ore
Costuri 480 RON



Prima problema UN ZGOMOT DE LOVITURA LA ROATA DREAPTA FATA. Nu stiu si nu'mi pot da seama ce poate sa fie din cauza faptului ca nu ii un zgomot care se aude permanent. Dupa ce am franat destul de violent inaintea unei curbe ( din cauza drumului cu denivelari ) la acceleratie am auzit zgomotul (3-4 lovituri ) si am crezut ca este planetara. Dupa nu am mai auzit zgomotul cateva zile si a revenit zgomotul (3-4 lovituri ) si gata...
Mod de rezolvare Intr-un final am descoperit. Era o sticla de suc in dreapta la pasager care se lovea cu dopul de prag.
Timp de rezolvare Nedeterminat
Costuri Zero



A 2 a problema EROARE SENZORI PARCARE. Urla aiurea cand dau cu satele. In camp deschis urla ca si cum ar fi ceva in spatele meu.
Mod de rezolvare So rezolvat singur. Reapare pentru cateva secunde dupa fiecare spalare
Timp de rezolvare Nedeterminat
Costuri Zero
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Sam Apr 03, 2010 2:28 pm, modificat de 13 ori in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde treger_felix » Vin Noi 06, 2009 5:04 pm

Muta si pozele din primul tau topic aici si fa un topic beton despre GT
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Vin Noi 06, 2009 7:22 pm

A 3-a problema So spart un furtun de la turbo.
Atasamentul 20091005021.jpg nu mai este disponibil
20091005021.jpg


Furtun a fost piscat de un surub...In momentul in care accelerezi in furtun se creaza presiune si furtunul atinge surubul resprectiv..Asa cum am aratat si in imagine.

Mod de rezolvare La mecanic pentru elevator dat jos furtunul pus un petec si dupa un guler
Timp de rezolvare 45 minute
Costuri Zero Prietenii stiu de ce

PS. Din ciclul nu asa se repara masina...din cauza faptului ca nu aveau furtunul in magazin am decis sa ii pansez rana..UIMITOR SE PARE SA TINA...



A 4-a problema So blegit ( inmuiat, slbit...) pedala de ambreiaj

Am simtit in timp o slabire a pedalei de ambreiaj, Nu o tinut cura de slabire dar nu mai opunea suficienta forta.

Mod de rezolvare In prima faza am verificat nivelul la lichidul de frana, care era la miim( adica sub nivelul de la care se alimenteaza partea de ambreiaj). Am cumparat lichid si completat. Situatia nu so schimbat foarte mult pana nu am ajuns la mecanic sa aierisim instalatia. Un alt posibil motiv pentru cele intamplate ar fi fost calitatea lichidului din instalatie care era invecht
Timp de rezolvare 90 minute
Costuri Una buca bidon lichid frana + o bere.


Pana acum am facut 11.000 km fara probleme. Maine am programare la schimbat distributia. O sa revin cu costuri intretinere.
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Mar Noi 10, 2009 3:44 am, modificat de 4 ori in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Sam Noi 07, 2009 6:11 pm

A 5-a problema Masina necesita intretinere.
La 80.000 ar fi trebuit schibata cureaua de distibutie. lucru care il fac abia acum la 90.000
20091107038.jpg

Mod de rezolvare La mecanic sa nu'ti prinzi urechiile
Timp de rezolvare 6-8 ore in functie de care cum
Costuri
COD PRODUS TIP PRET
351169 Rola 158.48
54217 Rola 303.45
53858 Rola 108.05
351153 Rulment intinzator 114.84
205600/1 Curea distributie 198
268432 Curea cu caneluri 84.13
787661 Pompa apa 342.74

TOTAL 1308.81 + Manopera
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Lun Noi 16, 2009 12:56 pm, modificat de 2 ori in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde mani_mic » Dum Noi 08, 2009 9:16 am

si cica e nevoie de carte de service... o alfa se tine pe forum.,.. fain topicul Stane...
Conduc ALFA, deci exist!
Avatar utilizator
mani_mic
Site Admin
 
Mesaje: 1935
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:59 am
Locatie: Timisoara
Marca: Lancia
Model: Delta
Motorizare: 1.6 mJTD
Fabricat: Feb 2010

Dupa 11.000 Km cu GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Lun Noi 09, 2009 9:03 pm

Saptama trecuta am deoasit pragul celor 11.000 de kilometri cu GAGICA. In mai putin de 3 luni io zic ca ii bine .


OK-uri
Performantele pentru un motor de 1.9 putere maxima 150.1 PS (148.0 bhp) @ 4000 rpm si 305.0 Nm (225 ft·lb) (31.1 kgm) @ 2000 rpm si o acceleratie 0-100 km/h in 9.60 s sunt remarcabile. Si mai remarcabil este Consumul care nu este exagerat pentru performantele oferite de masina. 8.7/5.4/6.7 l/100km urban/extra-urban/combinat. Consumul mediu la mine este de 6,5 / 100 km in conditiile in care sunt destul de greu la talpa dar nu circul prin orase foarte aglomerate.
Siguranta( 12 airbaguri ) ii bine ca sunt acolo sper sa nu fie nevoie de ele
Extrem de agila si manevrabila se comporta foarte bine, fara probleme pe viraje chiar si la viteze mai mari.
Fiabilitate fara nici o problema majora sau anormala pana acum (se vede mai sus)
In ciuda dimensiunii, spatiul interior este foarte generos … chiar suprinzator de generos!. In conditiile in care eu am 1.91 inaltime 98 kg si stau detul de relaxat la volan in spatele meu intra relativ bine un om de statura medie. Ca si idee 4 persoane de statura medie catre mare ( peste 90 kg )pot sta confortabil in ea la drum lung ( Am incercat pe aproximativ 500 km).
Muzica rasuna din difusoarele bose prezente iar comenzile de la volan iti fac sederea in trafic mai placuta.
Interior frumos, bine lucrat, materialele folosite ptr confectionarea interiorului de buna calitate.
Luminile sunt bune daca schimbi becul de 4000 cu unul de 6000 pe faza scurtadaca ai xenon.
Navigatia care nu o pot folosi in Romania as putea sa o pun la minusuri dar are alte avantaje ca si Computator de bord,
Telefonul incorporat este foare bun din pacate pentru conexiunea DINTE ALBASTRU sunt necesare niste modificari.

KO-uri
Masina are cd-player far mp3 si wma. Magazia de 10 CD-uri nu ma multumeste in totalitate. As fi preferat un MP3 care cu mici modificari in sistem se poate realiza.
Sistemul de franare relativ bun doar atingi pedala si imediat franeaza. Problemele apar la franari puternice de la peste 170 km/h cand masina ( volanul trepideaza )
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde mariusvldr » Mar Noi 10, 2009 7:51 am

Frumos topicul :) dar mai ales masina.
Ai fost la Cluj pentru distributie ? Nu ai mai dat telefon ;)
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Mar Noi 10, 2009 9:32 am

Am fost la Timisoara pentru schimbarea distributiei.
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Dum Noi 22, 2009 1:46 am, modificat 1 data in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde Alex_sxy » Mar Noi 10, 2009 10:17 pm

spui ca iti tremura volanul cand franezi de la viteze mari...nu stiu daca e chiar corect ceea ce spun aici :;^^: ...dar cred ca pot fi discurile de frana de vina pt asta...
spun asta ca m-i s-a mai intamplat si mie in trecut la masina cealalta care am avut-o (respectiv o alfa romeo 166 :grin: )...
am mers si am indreptat si echilibrat rotile...am verificat cauciucurile sa nu aiba gâlme...dupa care am luat-o la o "talpa" sa vad daca to asa face...si din pacate tot asa facea... :pissed_off:
atunci m-i s-a dat un sfat sa imi schimb discurile de frana ca pot fi ovalizate putin si de aceea tremura la viteza mare...asta am facut...si chiar a mers...chiar si de la 200 km\h am franat brusc si...din fericire...nu s-a mai simtit nimic!!!
ALFA ROMEO 156 2.4 JTD "204 IEPE SI INCA 6 CAI FRUMOSI"
Avatar utilizator
Alex_sxy
2nd gear
 
Mesaje: 137
Membru din: Mie Ian 14, 2009 8:20 pm
Locatie: Arad
Marca: Alfa Romeo
Model: 156
Motorizare: 2.4 JTDm
Fabricat: OCT 2003
Nr. de inmatriculare: AR 84 SXY

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde treger_felix » Mie Noi 11, 2009 9:12 am

Sorine, cand scoatem GAGICA la un suc?
Trebuie sa mai si povestim de 1 decembrie.
Alfa Romeo 156 2.0TS 16v - my ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
- my ex.
Land Rover Freelander TD4 - my ex.
SAAB 9-3 Vector 2.2TiD
Yamaha FZR600/YZF600 Thundercat
Avatar utilizator
treger_felix
Site Admin
 
Mesaje: 585
Membru din: Mar Sep 23, 2008 12:09 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: 166
Motorizare: 2.5 V6 24v
Fabricat: 04.1999
Nr. de inmatriculare: B 49 AFL

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP ii vitezomana

Mesajde StanPatzitW » Sam Noi 14, 2009 8:51 am

PRIMUL RADAR.
In diineata asta dupa 12.500la ora 7.40 am luat primul radar. 75 km/h in localitate.
:grin: :grin: :grin: Bucurie mare bucurie ... se putea si mai rau :grin: :grin: :grin:
Acum astept de la voi pe privat pareri despre detectoare radar.
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Dum Noi 22, 2009 1:47 am, modificat 1 data in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Prima imbunatatire la GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Sam Noi 14, 2009 9:01 am

Prima imbunatatire sa nu zicem upgrade

Primul lucru care vreau sa il modific la GAGICA sunt furtunele de la turbo pe care vreau sa le confectionez din inox. Am vorbit cu cineva care se ocupa de asa ceva, urmeaza sa ii duc modelul pentru a putea face si un pret.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde mariusvldr » Sam Noi 14, 2009 9:11 am

Bravo, exact asta vreau sa fac si eu in pasul urmator . . . cand afli poti te rog sa imi dai si mie un pret estimativ?
Trebuie sa vedem de unde facem ros de mansoanele acelea siliconice pentru imbinari.
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde bh00ooo » Sam Noi 14, 2009 11:09 am

Parerea mea e ca fara turbina marita aruncati banii pe geam pe tuburile alea. Furtunele stock tin 6 ani / 250.ooo km. Nu ca sa va stric chefu' dar mai bine strangeti banu pana chiar se strica ceva :))
Si mai am un buzzkiller: motorul sta pe tampoane si danseaza. Intercoolerul sta prins de sasiu si e fix. Imbinarile tuburilor metalice trebuie sa aiba flexibilitatea necesara, altfel vibratiile si balansul motorului se transmit in carcasa intercoolerului... Not good la masinile de strada.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde mariusvldr » Sam Noi 14, 2009 12:39 pm

Mda cum am zis si pe topicul meu ai dreptate aici . . . doar ca furtunele stoc sunt mai problematice daca ai si remap crapa mai repede (de multe ori crapa si fara remap - din experienta vorbesc) . Iar diferenta de pret destul de mica , cred ca justifica furtunele de silicon care totusi sunt mai rezistente.
Iar eferitor la circuitul de aluminiu . . . sunt curios cat este diferenta fata de un set de furtune siliconice. . . pesonal nu cred ca este foarte mare (inca nu am vut timp sa ma interesez de preturi).
Referitor la rigiditate cred ca acele mansoane de silicon care se folosesc la ibinari au o anumita flexibilitate care permite sa amortizeze vibratiile.
Dar pe total iti dau dreptate :) atat furtunele siliconice cat si circuitul din aluminiu nu ne aduc performanta in plus doar o durabilitate mai mare.
-------------------------
Alfa 156 TI JTD 16 V
Avatar utilizator
mariusvldr
3rd gear
 
Mesaje: 244
Membru din: Mie Oct 15, 2008 8:45 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 TI
Motorizare: 1.9JTD 16V
Fabricat: 2004

GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Sam Noi 14, 2009 2:38 pm

mariusvldr scrie:Bravo, exact asta vreau sa fac si eu in pasul urmator . . . cand afli poti te rog sa imi dai si mie un pret estimativ?
Trebuie sa vedem de unde facem ros de mansoanele acelea siliconice pentru imbinari.



Am un baiat care o lucrat la mine in echipa si o sa revin cu un pret.
Nu stiu exact ca si performante care este diferenta dar este asta sunt sigur, pentru ca elimini dilatarea furtunului. Ca si pret pe http://www.alfisti.ro am gasit seul complet din silicon la ceva mai mult de 800 RON

bh00ooo scrie:Parerea mea e ca fara turbina marita aruncati banii pe geam pe tuburile alea. Furtunele stock tin 6 ani / 250.ooo km. Nu ca sa va stric chefu' dar mai bine strangeti banu pana chiar se strica ceva :))
Si mai am un buzzkiller: motorul sta pe tampoane si danseaza. Intercoolerul sta prins de sasiu si e fix. Imbinarile tuburilor metalice trebuie sa aiba flexibilitatea necesara, altfel vibratiile si balansul motorului se transmit in carcasa intercoolerului... Not good la masinile de strada.


La mine unu furtun este inca pansat. Imbinatiile or sa fie tot cu furtun. Deci o sa am o portiune tampon de aproximativ 2 cm intr-o parte si inca 2 cm in ailalta parte. Drept urmare o sa fie o zona tampon si nu o sa transmit vibratiile nici nicaieri.
Ultima oara modificat de StanPatzitW pe Dum Noi 22, 2009 1:48 am, modificat 1 data in total.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde bh00ooo » Sam Noi 14, 2009 2:57 pm

Io ma incapatzanez :disappearing: sa fiu vocea din desert. 2 furtune stock costa 360 de lei si daca la mine au rezistat 100de mii peste 160 care o aveau deja.. si Al de Sus mi-e martor ca 5000 este un numar frecvent intre volan si plansa de bord... foarte greu ma convinge cineva sa dau cu bani in silicoane.
"Sa ai Alfa Romeo si sa tii computerul de bord in engleza e ca si cum ai manca spaghete cu hot dog". ---------- "Alfa Romeo stie cand se urca un ungur la bord." Kovacs Karoly, sculptor, 1953 - ....
Avatar utilizator
bh00ooo
Site Admin
 
Mesaje: 1081
Membru din: Lun Sep 22, 2008 11:18 am
Locatie: Hamburg
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 SW
Motorizare: 1.9 JTD 8V
Fabricat: 2003
Nr. de inmatriculare: BH 08 MKI

REVIN PROBLEMELE LA GAGICA MEA GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde StanPatzitW » Lun Noi 16, 2009 1:08 pm

A 4-a problema REVINE

De data asta nu am mai incercat sa refac sau sa ipesc nimic. Chiar daca este posibil sa inocuiesti garniturile de la pistonul de la ambreiaj am ales sa ilocuiesc pistonul vechi
20091116045.jpg
cu unul nou.
20091116044.jpg


Mod de rezolvare In garajul unui prieten, Am dat jos bateria ( Asta dupa ce am deschis capota :) :) :) ). Dupa am desfacut suportul bateriei care trebuie dat jos pentr a avea acces la piston. ATENTIE Suportul bateriei este prins de suportul cutiei cu sigurante.. Scule mai deosebite de care aveti nevoie CLESTE PENTRU SIGURANTE.
Timp de rezolvare 2 ore
Costuri 280 RON pistonul
Manopera 0 RON am facut personal asta.



A revenit problema nr 2 EROARE SENZORI PARCARE
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Detector radar pentru GAGICA

Mesajde StanPatzitW » Dum Noi 22, 2009 1:37 am

Am cumparat un detector radar Blackspiderzz bzz 150
Niste date tehnice...

Detectia la distanta mare si protejarea impotriva oricarui dispozitiv radar si laser utilizat de politie, combinat cu cea mai buna tehnologie impotriva alarmelor false si posibilitatea selectarii benzilor radar si laser, fac din Black Spiderzz cea mai buna tehnologie utilizabila pe orice piata internationala. Special proiectat pentru utilizare internationala, acopera intreaga gama de frecvente folosite de politiile statelor europene.

Ku, Ultra X, Ultra K, K-POP, Ka-POP, X, K, Ka, W-Ka, S-Ka Bands;

Detecteaza toate cele 24 frecvente radar internationale: 9.9 Ghz (Mesta 206), 10.525 GHz (Muni the Quip, MPH K-55, MPH Python II, Decatur Hunter MV715, Decatur Hunter HH, Barier-2M), 10.530 GHz (Trafikanalys Astro 110), 10.535 GHz (Speedgun), 13.450 GHz (Gatso 13, Traffipax Microspeed), 24.10 GHz (Speedar, Speedlog, Speedvision), 24.110 GHz (Gatsometer Type 24), 24.125 GHz (Gatso 24, Traffipax Speedophot, Speedcontrol, Traffipax Speedophot II, Mesta 208, Mesta 210, Cerva, MPH Speedgun, Z-15, Z-25, Z-35, Speedar, Mini Gatso), 24.150 GHz (MPH K-15, MPH Python II, Decatur MV724, Kustom Trooper - Hawk, Kustom KR-10SP - KR-11, Kustom Eagle, Kustom Falcon, Kustom HR-12, Muni Quip K-GP, AWA Fairey, Decatur DS-R), 33.30 GHz (Gatso 33, Genesis II), 33.40 GHz (Photo radar), 33.80 GHz (MPH Bee 36A, MPH Bee III, Enforcer), 34.00 GHz (Ramet AD9, Ramer 7M), 34.30 GHz (Multanova 6F, 6F-2, 9F, AD9, Ramer 7M), 34.36 GH (Multanova), 34.60 GHz (AutoPatrol PR-100, Lockheed Martin's photo system), 34.70 GHz (Stalker ATR, Stalker DSR), 34.90 GHz (Kustom Silver Eagles), 34.94 GHz (Stalker ATR), 35.10 GHz (Australian Decatur Genesis Select), 35.50 GHz (Decatur Genesis II, Kustom Signals Talon, Kustom Signal's Golden Eagle), 36.00 GHz (MPH Bee 36), 33.4~34.4 GHz (Stalker), 34.2~35.2 GHz (Stalker);

Detecteaza toate cele 6 frecvente Safety Radar: (24.070 GHz, 24.100 GHz, 24.110 GHz, 24.190 GHz, 24.230 GHz, 24.150 GHz);

Detecteaza toate dispozitivele laser internationale: (Auto-Trax Photo-Lidar, Autovelox, Eurolaser, FámaLézer I, II, III, LaserCam, Laser-Lite, LaserPatrol, Laveg, Leivtec, Leica Speedlaser, LTI 20-20, Marksman 20-20, MestaLaser, Multalaser, Pro-Laser I, II, III, Riegl, SpeedLaser, Stalker, StarLaser, Telelaser, TraffiPatrol, Ultralyte, VHT Muvitas si multe altele).


care mie personal nu-mi zic nimic.

Nu am avut banii lu the zapper post3386.html?hilit=detector%20radar#p3386
sa investesc banii de o masina in masina. Personal consider ca o investitie de 1000 euri in detector nu se amortizeaza nici in 3 anii cand deja apar chestii noi.
Trece ALFELE-n zare... Eu ma uit, ele dispare...

www.alfaamore.ro/forum/gagica-16v-150-t813.html
Avatar utilizator
StanPatzitW
4th gear
 
Mesaje: 544
Membru din: Dum Noi 01, 2009 8:37 pm
Locatie: Alba Iulia
Marca: Alfa Romeo
Model: GT 150CP
Motorizare: 1.9 JTD 16
Fabricat: 2005
Nr. de inmatriculare: AB 31 MOB

Re: GAGICA me GT 1.9 16V 150 HP

Mesajde graffi80 » Dum Noi 22, 2009 9:30 am

salut,
Faina "gagica" ti-ai tras... chestia cu detectorul am patit-o si eu , inainte de alfa nu am avut nevoie , dar dupa ... merita toti banutii, al meu si-a scos investitia in primul drum facut in afara clujului , mai exact in Aiud ... pe linia aia dreapta la intrare dinspre Alba ( 160-170 la bord ) imi rupeau aia permisu :grin:
vibratii la franare ai putea avea si din jante, verificale, la mine au aparut pe la 125000 km , de la viteze de peste 120- 130 la franari bruste schimbam si banda brusc... :o
Graffi80 - "Every time I see an Alfa Romeo, I tip my hat", Henry Ford
"Alfa`s don`t break down...they stop to be admired" :D
Avatar utilizator
graffi80
Membru legitimat
 
Mesaje: 886
Membru din: Mar Iun 30, 2009 6:41 pm
Locatie: Cluj-Napoca
Marca: Alfa Romeo
Model: 75 & 156
Motorizare: 2.0 1.9
Fabricat: 1986 & 2004
Nr. de inmatriculare: CJ-75/35-GTA

Urmatorul

Inapoi la Alfa GT

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron