Anvelope

Istorie

Istoria Alfa Romeo, completa cu istoria emblemei, poze cu modele si victorii in motorsport.

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Joi Dec 18, 2008 11:06 pm

Foto 1,2,3:Asa a Fost /asa a ajuns.
Atasamente
Portello-2785-131-f[1].jpg
Portello-2785-116-f[1].jpg
Portello-2785-118-f[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Joi Dec 18, 2008 11:19 pm

Foto 1,2,3: :oops:
Atasamente
Portello-2785-060-f[1].jpg
Portello-2785-115-f%5B1%5D[1].jpg
traianoingresso%5B1%5D[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Dec 20, 2008 7:36 pm

Alfa Romeo in lumea aeronautici!

"Il volo dell"Angelo dei Bimbi
nell America del Sud".
Zborul ingerul copiilor in America de Sud:

In 6 Ianuarie 1949,cu un avion de turism,echipat cu un motor Alfa Romeo 110 TER,pilotat de 2 persoane,Leonardo Bonzi si Maner Lualdi,incepe zborul transatlantic Milano - Buenos Aires,pentru adunarea de fonduri in favoarea "Opera Assistenza Don Carlo Goncchi". Initiativa a fost pornita de Don Gnocchi ,avind idea de a trimite un mesaj italienilor rezidenti in America de Sud,pentru a le arata urgenta unui ajutor financiar de care au nevoie copii mutilati de razboi.Aparatul uzat,un mic avion Grifo-Ambrosini,un monoplan,cu trenul de aterizare fix avind un motor fabricat de Alfa Romeo,cu o putere de 130 H.P.,viteza maxima de 240 km/h si o viteza de croaziera de 210km/h.Pentru al adapta la un zbor cu temperaturi tropicale,a fost dotat cu o elice pas variabil,metalica,produsa de Alfa Romeo.Au fost montate rezervoare suplimentare,(benzina/ulei,) pentru a complecta autonomia de zbor necesara parcurgeri distantei in cele 26 de ore de zbor,prevazute.Pentru al face cit mai usor,micul aparat de zbor,a fost privat pina si de radioul de bord,asa ca cei doi piloti trebuiau sa se bazeze doar pe pregatirea ,abilitatea lor si mai ales increderea in motorul Alfa Romeo.In 12 martie,Bonzi si Lualdi,au ajuns la Buenos Aires,unde au fost intimpinati cu mari demonstrati de simpatie.Comitetele pentru adunarea de fonduri instituite in toate orasele,au obtinut un mare succes, atingindusi scopul.Avionul a fost lasat natiuni argentiniene cu o ceremonie solemna ca o amintire a acestui eveniment.Aparatul de zbor nu a ajuns intr-un muzeu,asa cum era planificat,s-a prabusit in timpul unui zbor propagandistic in America Centrala.Acest eveniment a avut loc in luna Mai 1949, si a dus la moartea a 2 piloti italo-argentinieni.In "Museo dell"Alfa Romeo",este expusa o copie a acestui avion.
(preluat ClubAlfaSport it.articol de Signora Elvira Ruocco. )
Foto 1: Bonzi /Lualdi pe" L"Angelo dei bimbi"
Foto 2: Bonzi si Lualdi,pe o coperta din acea epoca.
Atasamente
AngeloBimbi[1].jpg
BonziLualdi[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Dum Dec 28, 2008 10:50 pm

Daca am vazut si inteles eu bine,acest document este certificatul de nastere al lui Romeo Nicola!!! in partea de jos se vede" il portelo"
Atasamente
03[1].JPG
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Vin Ian 09, 2009 10:59 am

Autodelta

In data de 5 Martie 1963 se naste Autodelta,avind scopul de a duce masinile Alfa Romeo in gare si campionate internationale.Cu prestigioaele masini caTZ,GTA si 33,Autodelta se afirma aproape 20 de ani,in toate specialittile automobilistice sportive(inclusa si Formula 1)Departamenul de expeiente avansate al Autodelta,a dezvoltat motoare pe alcol , primul motor diesel pentru Alfa Romeo,pompa de injectie Spica,sistemul de frinare actual pe disc ,rezervorul de siguranta,folosirea tianiului in suspensi.
Foto: Emblema Autodelta.
Atasamente
autodelta[1].gif
autodelta[1].gif (5.13 KiB) Vizualizat de 1793 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Vin Ian 09, 2009 7:03 pm

Sorci verdi & soareci verzi :ugeek:

In anii 30,avioanele Savoia Marchetti SM 79,bombardiere de raza lunga cu 3 motoare,erau orgoliul aviatiei Italiene.Aceste avioane fabricate in circa 1200 buc.,erau motorizate cu 3 motoare Alfa Romeo 126 RC-34,d 750 /790 CV,cu 14 cilindri dubla stea.O escadrila S 79,a paricipat la o gara (intrecere)de viteza pe traseul Istres (Franta) - Damasc - Paris,inocuind competitia Trofeo Lindberghin, in luna august 1937.Pentru acest eveniment avioanele au fost vopsite in culoaria de curse italiana, rosu avind o dunga verde cu conturul alb (vezi foto 2)pe care stau 3 soricei verzi,aceasta dunga fiind semnul dinstinctiv (emblema) a escadrilei.Aceasta escadrila a fost pilotata de catre cei mai buni piloti italieni,care au terminat intrcerea , in ordine:loc 1,loc 2,loc3 :lol: ,aratindu-le tuturor soareci verzi (sorci verdi).
(ClubSpider It.)
Foto 1:Sorci verdi.
Foto 2:Avion In culorile de Curse Italiene cu "sorci verdi" pe dunga verde conturta cu alb.
Foto 3: Savoia Marchetti SM 79,cu 3 motoare Alfa Romeo 126 RC - 34.
Atasamente
sorciverdi[1].gif
sorciverdi[1].gif (1.76 KiB) Vizualizat de 1780 ori
sorciverdi2[1].gif
sorciverdi2[1].gif (18.32 KiB) Vizualizat de 1781 ori
sorciverdi1[1].gif
sorciverdi1[1].gif (16.78 KiB) Vizualizat de 1779 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Ian 10, 2009 12:20 am

Alfa Romeo & circuite anii "30. :ugeek:
Ce parere aveti?
Primele foto 3:
Atasamente
2008121311295_c206_3[1].jpg
2008121311281_c47f_3[1].jpg
2008121311274_c2d4_3[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Ian 10, 2009 12:22 am

Urmatoarle 3 foto: :ugeek:
Atasamente
20081213112721_c3ad_3[1].jpg
20081213112647_bf69_3[1].jpg
20081213112616_bd11_3[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Ian 10, 2009 12:25 am

Si altele...... :ugeek:
Atasamente
20081213112830_c74f_3[1].jpg
20081213112816_c58a_3[1].jpg
20081213112737_c044_3[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Ian 10, 2009 12:29 am

Ultima serie de 3 foto: :ugeek:
Atasamente
20081213112848_c137_3[1].jpg
20081213112933_c835_3[1].jpg
20081213112953_d78c_3[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Sam Ian 10, 2009 8:41 pm

Nasteria istoricei competiti Targa Florio

Vincenzo Florio,initiatorul celebrei Targa Florio din 1906,transformata dupa 6 ani in "Giro di Sicilia".Nascut la Palermo in 18 Martie 1883 si mort la Epernay in Franta,in 6 Ianuarie 1959,Florio avea o pasiune pentru competitile automobilistice,la care a luat si el parte cistigind ceva trofee.Dar idea lui fixa era acea de a organiza o gara care sa tranverseze o serie de localitati din regiunea sa natala aratind astfel lumi frumusetile acelei zone.Idea cursei se naste in Franta la Rochefort,apoi in birourile revistei automobilistice din acea epoca "L Auto".Cind a avut certitudnea ca aceasta cursa se va disputa,Vincenzo Florio a telegrafiatla Palermo contelui D"Isnello triitind acest mesaj:"la "L Auto"totul in regula,Te rog alege traseul fara treceri la nivel,trimite urgent lui Henry Desgrange "L Auto"-Paris,harta traseului distanta in kilometri si pe unde trece.Grazie Vicenzo."Asa a luat nastere mitica Targa Florio.
(prelut net :La Republica It.-Motori) :ugeek:
Atasamente
florio[1].jpg
florio[1].jpg (12.15 KiB) Vizualizat de 1773 ori
targapro[1].jpg
targapro[1].jpg (12.98 KiB) Vizualizat de 1755 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Mie Ian 14, 2009 9:51 am

Afa Romeo 8C 2300 Monza 1933.
Motorul si noua 8 cilindri 2300,isi face prima aparitie in "Mille Miglia"din 1931,unde Nuvolari,cu ceva probleme obtine numai un loc 9.Totusi Nuvolari invinsese la "Targa Florio"din acel an,pe o ploaie puternica.Triunful Alfa Romeo vine la "Gran Premio d"Italia",desfasurat la Monza in 24 Mai 1931,valid pentru prima oara,pentru "Coppa Europa".Pe primele 2 locuri se claseaza 2 Alfa Romeo "Monza",echipate cu un 8C 2300,conduse de perechile Nuvolari & Campari si Borzacchini & Minoia. Directorul sportiv al echipei corse oficiale Alfa Romeo,era Enzo Ferarri
(ClubAlfaSpider it)
Foto 1,2,3:Ultima masina cu care Enzo Ferarri a concurat intr-o cursa si a invins.(in 14 Iunie 1931,Enzo Ferarri a cistigat gara "Bobbio -Passo del Penice"cu o Alfa Romeo 8C 2300 MM).
:ugeek:
Atasamente
1933monza-2[1].jpg
1932-8c2300monza3[1].jpg
1932-8c2300monza3[1].jpg (20.17 KiB) Vizualizat de 1746 ori
1930-8c2300monza2[1].jpg
1930-8c2300monza2[1].jpg (34.99 KiB) Vizualizat de 1743 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Mie Ian 14, 2009 9:58 am

3 foto :
Foto 1:2 splendide Alfa Romeo 8C 2300 Monza si 8C 2300 Spider Corsa(ambele propietate americana)la Mille Miglia din 2005.Acest Mona a participat la "Mille Miglia" din °35.°36 si°37,cu cel mai bun loc,locul 5.
Foto 2:Alfa Romeo 8C 2300 Monza.
Foto 3: 8C 2300 Monza.
Atasamente
1932-8c2300monza-spider[1].jpg
1932-8c2300monza4[1].jpg
1932-8c2300monza5[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Mie Ian 14, 2009 10:03 am

In prima foto (foto 1),carrozzeria prezinta diverse variante.
Foto 2:La lucru 8C 2300 Monza.
Atasamente
1933-8c2300monza[1].jpg
1933-8c2300monza3[1].jpg
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Lun Ian 19, 2009 12:27 am

Mille Miglia: la storia della corsa più bella del mondo

Cursa Mile Miglia este legata de Automobile Club Brescia,nascuta in 1927 de la desprinderea de Automobile Club Milano si de nevoia de a raspunde la mutarea compeitiei Gran Premio d"Italia,de pe circuitul Montichiari pe cel din Monza.Consiliul director sa gindit de a organiza o gara de viteza pe distanta lunga,rezervata masinilor de serie,gara ce nu se desfasoara pe un circuit,ci pe strazile italiene.Dupa diverse dificultati intilnite de organizatori,contele Maggi,amicul sau cotele Mzzotti,pilotul Castageno si ziaristul Canastrini,au studiat traseul lung de 1.600 km,pe distanta Brescia - Roma.Cursa se disputa de 24 de ori, prima in 1927 si ultima in 1957,cu o intrerupere din cauza razboiului.Deschide elencul de invinatori, perechea Minoia -Minardi pe bresciana OM si il inchide Taruffi pe Ferarri.Participarea la competitie devine tot mai numeroasa,de la 77 in prima editie la 502 in anul 1953.S-au desfasurat mai multe "dueluri" memorabile,precum victoria obtinuta de Giannino Marzotta asupra lui Fangio.Mille Miglia precum si restul de curse de viteza pe strada,au fost abolite in 1957,atunci cind o masina a iesit de pe srada si a ucis 11 spectatori.Editile urmatoare 1958,1959 si 1961 s-au desfasurat total diferit,cu mai putini spectatori,cu masini mai putin performante si cu mai putini concurenti.Dupa o lunga intrerupere,se trece in 1977,anul sarbatoriri centenarului acestui eveniment,an in care Automobile Club Brescia organizeaza Rally 1000 Millia,pe strazile provinciei,reeditind aceasta manifestatie regulara,cu probe de clasificare si de viteza adoptata la ultimile 3 editi.Multumita fenomenului in crestere al colectionari automobilelor de epoca,a facut de a se organiza si o cursa Brescia - Roma si inapoi,rezervata masinilor istorice.Dupa editile din 1982,1984 si 198,din 1987 cursa(reeditarea) devine o intilnire anuala,iar in 2002 vine fixat un numar de masini istorice participante si anume construite in ani "20 pina in 1957,de 375.Aceasta permitede alegere autoturismele cele mai semnificative.

Albo d’oro della Mille Miglia
1927 - Ferdinando Minoja/Giuseppe Morandi, OM 665 Superba
1928 - Guiseppe Campari/Giulio Ramponi, Alfa Romeo 6C 1500 S
1929 - Guiseppe Campari/Giulio Ramponi, Alfa Romeo 6C 1750 S
1930 - Tazio Nuvolari/Giovanni-Battista Guidotti, Alfa Romeo 6C 1750 S
1931 - Rudolf Caracciola/Wilhelm Sebastian, Mercedes-Benz SSKL
1932 - Baconin Borzacchini/A. Bignami, Alfa Romeo 8C 2300
1933 - Tazio Nuvolari/Decimo Compagnoni, Alfa Romeo 8C 2300
1934 - Archille Varzi/A. Bignami, Alfa Romeo 8C 2600 Monza
1935 - Carlo Pintacuda/Alessandro della Stufa, Alfa Romeo Tipo B P3
1936 - Antonio Brivio/Carlo Ongaro, Alfa Romeo 8C 2900A
1937 - Carlo Pintacuda/Paride Mambelli, Alfa Romeo 8C 2900A
1938 - Clemente Biondetti/Aldo Stefani, Alfa Romeo 8C–308 2900B
-
1940 - Huschke von Hanstein/Walter Bäumer, BMW 328 Touring Coupé
-
1947 - Clemente Biondetti/Emilio Romano, Alfa Romeo 2900B Lungo Coupé
1948 - Clemente Biondetti/Giuseppe Navone, Ferrari 166S Allemano Coupé
1949 - Clemente Biondetti/Giuseppe Navone, Ferrari 166MM Touring Barchetta
1950 - Giannino Marzotto/Marco Crosara, Ferrari 195S Touring Barchetta Coupé
1951- Luigi Villoresi/Piero Cassani, Ferrari 340 America Vignale Berlinetta
1952 - Giovanni Bracco/Alfonso Rolfo, Ferrari 250S Vignale Berlinetta
1953 - Giannino Marzotto/Marco Crosara, Ferrari 340MM Vignale Barchetta
1954 - Alberto Ascari, Lancia D24
1955 - Stirling Moss/Denis Jenkinson, Mercedes-Benz 300 SLR
1956 - Eugenio Castellotti, Ferrari 290MM
1957 - Piero Taruffi, Ferrari 315S

1958 – Taramazzo/Gerino, Ferrari 250 GT coupé
1959 – Abete/Balzarini, Ferrari 250 GT coupé
1961 – Andersson/Lohmander, Ferrari 250 GT berlinetta
-
1977 - Hepp/Bauer, Alfa Romeo RLSS
-
1982 - Bacchi/Montanari, Osca MT4
1984 - Palazzani/Campana, Stanguellini 1100 S
1986 - Schildbach/Netzer, Mercedes SSK
1987 - Nannini/Marin, Maserati 200 SI
1988 - Rollino/Gaslini, Fiat 1100 S MM
1989 - Valseriati/Favero, Mercedes 300 SL
1990 - Agnelli/Cavallari, Cisitalia 202 SC
1991 - Panizza/Pisanelli, Renault 750 Sport
1992 - Cane'/Galliani, BMW 507
1993 - Vesco/Bocelli, Cisitalia 202 SC
1994 - Cane'/Galliani, Lancia Aurelia B20
1995 - Ferrari/Salza, Abarth 750 Zagato
1996 - Cane'/Galliani, BMW 328 MM
1997 - Valseriati/Sabbadini, Mercedes-Benz 300 SL
1998 - Cane'/Galliani, BMW 328 MM
1999 - Cane'/Auteri, Ferrari 340 MM
2000 - Cane'/Galliani, BMW 328 MM
2001- Sisti/Bernini, Healey Silverstone
2002 - Cane'/Galliani, BMW 328 Touring
2003 - Sielecki/Hervas, Bugatti T 23 Brescia
2004 - Cane'/Galliani, Bmw 328 MM Coupé
2005 – Viaro/De Marco, l'Alfa Romeo 6C 1500 S
2006 - Cane'/Galliani, Bmw 328 MM Coupé
2007 – Viaro/Bergamaschi, Alfa Romeo 6C 1500 S
(Luxgallery .it)
Atasamente
la-mille-miglia-compie-80-anni_7.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_7.jpg (4.65 KiB) Vizualizat de 2305 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_4.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_4.jpg (5.87 KiB) Vizualizat de 2305 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_3.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_3.jpg (3.95 KiB) Vizualizat de 2300 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Lun Ian 19, 2009 12:46 am

Mille Miglia: la storia della corsa più bella del mondo
Alte foto:
:ugeek:
Atasamente
la-mille-miglia-compie-80-anni_6.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_6.jpg (4.47 KiB) Vizualizat de 2282 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_11.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_11.jpg (5.1 KiB) Vizualizat de 2275 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_10.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_10.jpg (4.49 KiB) Vizualizat de 2260 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Lun Ian 19, 2009 12:49 am

Mille Miglia: la storia della corsa più bella del mondo
Alte foto:
:ugeek:
Atasamente
la-mille-miglia-compie-80-anni_12.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_12.jpg (4.04 KiB) Vizualizat de 2252 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_14.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_14.jpg (3.37 KiB) Vizualizat de 2247 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_15.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_15.jpg (3.8 KiB) Vizualizat de 2242 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Lun Ian 19, 2009 12:53 am

Mille Miglia: la storia della corsa più bella del mondo
Alte 3 foto:
:ugeek:
Atasamente
la-mille-miglia-compie-80-anni_20.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_20.jpg (2.46 KiB) Vizualizat de 2237 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_16.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_16.jpg (6.34 KiB) Vizualizat de 2233 ori
la-mille-miglia-compie-80-anni_1.jpg
la-mille-miglia-compie-80-anni_1.jpg (2.92 KiB) Vizualizat de 2230 ori
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Mar Ian 20, 2009 2:47 pm

Istoria Alfa Romeo in imagini video.(imagini de arhiva unicat))
http://video.libero.it/app/play?id=4aa1 ... fbfd018139
Cel mai ,dintre cele mai tari video!
Super MARFA! :ugeek:
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

Re: Istorie

Mesajde the red passion » Mar Ian 20, 2009 8:05 pm

Imagini video inedite: Mille Miglia ,Targa Florio, Coppa Acerbo,Monza si Nurburgring

Mille Miglia 1932
http://it.youtube.com/watch?v=JHE9zg6J6ig
Mile Miglia 1936
http://it.youtube.com/watch?v=4qO72NWGxd0
Mille Miglia - The Spirit of a Legend - Official Trailer
http://it.youtube.com/watch?v=CGJuYtjp11E
La Festa Mille Miglia 2007
http://it.youtube.com/watch?v=NdEYTTQvqWk
Mille miglia - La corsa più bella del mondo (ed. 2008)
http://it.youtube.com/watch?v=AHnbf46gvAM
:ugeek:
Targa Florio 1964 1 parte
http://it.youtube.com/watch?v=3rRvfSIWEsI
Targa Florio 1964 2 parte
http://it.youtube.com/watch?v=dnJyB_lV4-g
Targa Florio 1966 1 parte
http://it.youtube.com/watch?v=GjsodjMC7xc
Targa Florio 1966 2 parte
http://it.youtube.com/watch?v=1XZRij_a69M
:ugeek:
1937 Coppa Acerbo & Donington GP
http://it.youtube.com/watch?v=yhLDaEBZMv4
1935 Nurburgring GP - Tazio Nuvolari wins
http://it.youtube.com/watch?v=Bdc3hBzYF5Q
Monza 1957
http://it.youtube.com/watch?v=pf0HP52IFh4
Old Monza 1931
http://it.youtube.com/watch?v=v803zlTS_AI
:ugeek:
Alfista fino alla morte!:drak: Il cuore ha sempre ragione!
Avatar utilizator
the red passion
Top gear
 
Mesaje: 2072
Membru din: Dum Dec 07, 2008 8:04 pm
Locatie: Italy
Marca: Alfa Romeo
Model: 156 1.9 jtd
Motorizare: 145 cp
Fabricat: Octombrie 2003

AnteriorUrmatorul

Inapoi la Istorie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 0 vizitatori

cron